Aangekomen In Port au Prince! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Jeannette Niet - WaarBenJij.nu Aangekomen In Port au Prince! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Jeannette Niet - WaarBenJij.nu

Aangekomen In Port au Prince!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

10 Februari 2009 | Haïti, Port-au-Prince

Zo daar ben ik dan eindelijk, in Haiti! Na een reis van ruim 27 uur op de plek van bestemming, via londen, New York en Miami.
Alles verder goed gegaan nu wel wat vermoeid door de reis.
Bij het uitstappen gelijk al een heerlijk temperatuurtje; 30 graden. Heerlijk toch.

Het rijden hier gaat wat anders als het rijden in Nederland haha. Iedereen rijdt maar en je moet zelf ook aardig brutaal zijn in het verkeer. Ik zelf rij niet hoor!!
Ook zijn de wegen niet te vergelijken vol met kuilen en niet zo mooi geasfalteerd als bij ons. Maar we hebben het kinderdorp bereikt. Morgen krijg ik een rondleiding over het hele terrein dus ben benieuwd.

Dar was het voor nu, ik ben moe en ga op tijd naar bed.

X Jeannette

  • 11 Februari 2009 - 06:12

    Mirjam Baas:

    Hoi Jeannette,
    Goed te horen dat je veilig aangekomen bent. en ja.. het verkeer... dat had ik eigenlijk wel verwacht... Een goeie Tijd gewenst!
    groeten, Mirjam

  • 11 Februari 2009 - 07:38

    Anna:

    Heeej!

    Gelukkig is de reis goed verlopen!
    Zo lekker warm is het daar! Hier alleen maar regen afgelopen dagen...
    Ik ben benieuwd hoe het kinderdorp is! Vergeet geen foto´s te plaatsen he ;-).

    xxx

  • 11 Februari 2009 - 08:55

    Gerdien Karssen:

    Ha Jeannette,
    Leuk dat we je ervaringen hier kunnen volgen! Veel succes en een gezegende tijd gewenst.

    Groetjes, Gerdien

  • 11 Februari 2009 - 10:10

    Joyce:

    Heee!!

    Lekke dat je bent aangekomen naar zoooo een lange reis!!
    Al je boeken al uit;)
    30 graden dat is niet verkeerd!!
    Hier was het gist echt errug, kei harde wind en op sommige plekken zelfs weer sneeuw en na het weekend miss zelfs nog meer sneeuw :S

    Heel veel plezier!! :D

    Groetjes uit het kouwe kikkerlandje

    Xx

  • 11 Februari 2009 - 17:59

    Tineke:

    Fijn dat je goed bent aangekopmen wat zal jij moe geweest zijn na zo`n reis ,vandaag zeker niet veel gedaan? Een goede tijd toe gewenst.
    Je was de kaart en foto`s vergeten ze lagen nog op tafel ,stuur ik nu wel op .
    De groetjes Tineke xxx

  • 11 Februari 2009 - 19:25

    Lieneke & Damian:

    Heey (Tante) Jeannette

    Zo eindelijk aangekomen na je lange trip met het vliegtuig (waar damian het nog steeds over heeft dat je in het vliegtuig zit haha ;))
    je komt meteen in tropische tempraturen dat maakt het ook meteen goed. heel veel plezier we wachten gedulig af naar de 1e paar foto's

    Groetjes

  • 11 Februari 2009 - 19:26

    Han:

    Hoi wereldreizigers, goed te horen dat de reis goed verlopen is via de mail Je telefoon werkt vast niet al smsje gestuurd maar niet gelukt. Het zullen wel weer heel andere indrukken zijn als Oeganda. En je gaat niet eens auto rijden ?? Leuk he die georganiseerde chaos in het verkeer. Doe maar veel indrukken op en veel fotos maken hoor en een goede tijd bij de kinderen en de oudere mensen.

    Groetjes van mij en tot horens maar weer.

    Han

  • 12 Februari 2009 - 19:02

    Bert De Pijper:

    Hallo Jeannette,

    Ook van mij weer een hartelijk groet. Ik hoop dat je een heel goede reis hebt gehad. Je vader heeft het idee dat het heel anders zou zijn dan in Oeganda. Ik ben zelf nog nooit in Haïti geweest, maar volgens mij kom je in net zo'n chaos terecht als in Afrika. Meid, geniet van de kinderen die je worden toevertrouwd. Haal er alles uit voor deze tijd. Heel veel genoegen en uitdaging toegewenst. Een heel goede tijd toegewenst.

    Bert

  • 12 Februari 2009 - 22:47

    Anna:

    En?? Hoe waren je eerste dagen verlopen??

    xxx

  • 13 Februari 2009 - 05:45

    Adrie De Pijper:

    Hoi Jeannette,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Voor mijn gevoel is het hetzelfde en toch anders dan in Oeganda, maar goed, we zullen het wel lezen.
    Geniet van je tijd daar.

    Groetjes,
    Adrie.

  • 13 Februari 2009 - 08:55

    Joyce:

    Nou vertel vertel!!
    Hoe is het daar?
    Hoe was de rondleiding..
    Wanneer begin je eigenlijk met werken..

    Xx

  • 14 Februari 2009 - 07:41

    Anna:

    Jeannette! Ik denk aan je, hopelijk heeft Rosalie je niet aangestoken met de waterpokken... Dan kom ik je persoonlijk verplegen ;-).
    En hoe is het met Damian? Die zal het ook wel krijgen...

    xxx

  • 14 Februari 2009 - 16:18

    Dom D:

    Hoi Hoi

    Ha Zuster hoe is het inmiddels? Mis je het fantastische weer thuis in het vochtige kikkerlandje al of kan je al een beetje wennen aan de iets wat andere temperaturen. Ik kan verder wel allerlei vragen op je af vuren, maar daar ben je niet voor gegaan er moet ook nog gewerkt worden! ;) hi hi Nou veel succes

    ps als je heimwee krijgt denk maar effe aan mijn poffertjes porem (wil je de eerste weken toch niet terug )

    in afwachting op je berichten

    Doeg

    Dominique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Haïti, Port-au-Prince

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2009

Alweer thuis

05 Maart 2009

Het ouderenproject

25 Februari 2009

Het babyappartement

14 Februari 2009

De 1e week

10 Februari 2009

Aangekomen In Port au Prince!
Jeannette

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 13541

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 19 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: