Hallo Iedereen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jeannette Niet - WaarBenJij.nu Hallo Iedereen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Jeannette Niet - WaarBenJij.nu

Hallo Iedereen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

29 December 2008 | Nederland, Lelystad

zoals de meeste inmiddels wel weten ga ik in februari naar Haiti om daar voor een periode werkzaam te zijn voor de stichting Hart voor Haiti.
Via deze site ga ik jullie proberen op de hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak.

Wil je wat meer weten over het project waar ik heen ga kijk op www.hartvoorhaiti.nl

X Jeannette

  • 30 December 2008 - 13:10

    Andre Mud:

    Leuk, we houden het in de gaten.

  • 30 December 2008 - 21:14

    Adrie:

    Hoi Jeannette,

    Leuk te lezen, ik zal je site in de gaten houden en'm bij m'n favorieten zetten net als die van Hanneke en Maaike.

    Adrie

  • 30 December 2008 - 23:41

    Robert En Durkje:

    Hoi Jeannette,
    LEuk hoor zo'n site. We zien er naar uit dat je bij ons komt voor een periode.
    Goed uiteinde en tot horens
    Robert en Durkje

  • 01 Januari 2009 - 20:47

    Joyce:

    Heeeee!!!

    Snelle reactie he ;)
    Leuk je site.
    Dit is de eerste van de vele krabbels!!

    Xx

  • 02 Januari 2009 - 14:08

    Ruth:

    heej Jeannette nou ik ben benieuwd wat je er nu weer van gaat maken wel fotos erop zetten he
    je kunt al bijna aftellen
    xxruth

  • 02 Januari 2009 - 22:44

    Anna:

    Wat leuk! Ik ga de site zeker volgen!

    xxx

  • 03 Januari 2009 - 18:17

    Han:

    Hoi Jeannette,

    Leuk om weer zo'n soort site te hebben als toen je in 2006 naar Oeganda ging. Ik zal je bevindingen goed in de gaten houden op de site. Leuk om zo te kunnen volgen wat je daar allemaal zal gaan doen en hoe je ervaringen daar weer zullen zijn. Ik ben benieuwd wat deze orderneming je zal doen hoe het anders of vergelijkbaar zal zijn als toen in Oeganda. Goed dat je dit voor de minder bedeelde medemens over hebt. Veel succes met de voorbereidingen en een fantastische tijd toegewenst !!

    Dit zal wel wat anders zijn als een 14 dagen met Lieneke en mij in de pyreneeen toch ?

    GROETJES Han

  • 06 Januari 2009 - 00:06

    Ineke Brussé:

    Hoi Jeannette,
    Nu je kunt nu echt gaan uitzien naar je missie.Ik wens je veel sterkte bij de voorbereiding en zal deze site regelmatig bezoeken.groeten ineke

  • 09 Januari 2009 - 16:30

    Joyce:

    Nu nog maar een maandje...
    Dan zit je al in het vliegtuig
    Gaat snel :D

    Xx

  • 09 Januari 2009 - 16:35

    Tineke:

    Wat leuk kan ik je goed in de gaten houden (grapje)
    En ik ben trots op je en wat een hele geruststelling is dat ik weet dat je niet alleen gaat
    Gr Tineke.

  • 24 Januari 2009 - 23:39

    Ruth:

    hey Jeannette
    leuke foto

  • 28 Januari 2009 - 14:38

    Joyce:

    Heee Jeannette, zeker leuke foto.
    Leuke 8ergrond :p
    Goeie fotograaf zeker ;)
    Je laatste n8e voor icare, ik lees je boeiende mail wel.


  • 31 Januari 2009 - 08:21

    Joke Straathof:

    hoi Jeannette,

    ik wens je ontzettend veel plezier en succes op deze reis!

    hartelijke groet, Joke
    (van de 24 uursdienst)

  • 31 Januari 2009 - 10:47

    Anna:

    Nog een paar dagen dan ga je al naat Haiti... We zullen je wel missen hoor ;-(((. Maar 6 weken is eigenlijk ook niet zo lang he :-P.

    xxx Anna en Rosalie

  • 03 Februari 2009 - 09:51

    Joyce:

    Jaaaa nu schiet het egt op he...
    Al zenuwachtig ;)
    Tas al ingepakt? paste alles erin..

  • 05 Februari 2009 - 13:45

    Bert De Pijper:

    Hallo Jeannette,

    Vandaag je website bekeken. Ziet er heel leuk uit. Ben je al vertrokken of sta je op het punt om weg te gaan? Als je nog moet gaan, een heel goede reis naar Haïti, geniet van het werk dat je daar mag doen. Een heel goede tijd.

    Bert

  • 08 Februari 2009 - 14:58

    Mirjam Baas:

    Heb je site dus gevonden... en ga hem in de gaten houden... ben benieuwd. goeie reis morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2009

Alweer thuis

05 Maart 2009

Het ouderenproject

25 Februari 2009

Het babyappartement

14 Februari 2009

De 1e week

10 Februari 2009

Aangekomen In Port au Prince!
Jeannette

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 13537

Voorgaande reizen:

09 Februari 2009 - 19 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: